کبد چرب

 

کبد چرب

 

کبد چرب از جمله بیماری‌های مرسومی است که از شرق تا غرب کره‌ی زمین را گرفتار خود کرده است. این بیماری در ابتدا ظاهری خاموش دارد اما می‌تواند به قیمت جان انسان‌ها تمام شود. 
کبد به‌عنوان دومین عضو بزرگ بدن انسان شناخته شده است  و در سمت راست شکم قرار دارد. این عضو دستگاه گوارش حدود ۱.۳ کیلوگرم وزن دارد و نقش یک فیلتر تصفیه‌کن را برای تمام غذاها و نوشیدنی‌ها، قبل از ارسال آن‌ها به باقی نقاط بدن را ایفا می‌کند. در حالت عادی شما نمی‌توانید کبد خود را با لمس کردن احساس کنید؛ زیرا اطراف آن با دنده‌های قفسه‌ی سینه محافظت می‌شود. کبد از جمله اندام‌هایی است که قابلیت ترمیم خود به‌طور طبیعی را دارد. ضمن اینکه در صورت از بین رفتن جزئی از کبد، امکان رشد دوباره‌ی آن وجود دارد؛ به همین دلیل  افراد می‌توانند بخش‌هایی از کبد خود را به بیماران نیازمند اهدا کنند.  هر چند که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، ترجیح داده می‌شود که اهداکننده‌ی کبد، مرگ مغزی شده باشد.
بیماری کبد چرب، فقط  کبد را درگیر نمی‌کند؛ ممکن است بیشتر افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، تا آخر عمر با مشکل کبدی جدی مواجه نشوند؛ اما مستعد ابتلا به مشکلاتی مانند فشار خون بالا، قند خون، ریزش مو ، جوش صور ت ، جوش کمر ،سکته‌های قلبی و مغزی و نارسایی کلیه می باشند. 

 

پاکسازی کبد چرب

 

تعدادی از دمنوش های نیوشا برای پاکسازی کبد تاثیر گذار و لازم است طبق برنامه و حداقل یک دوره 80 روزه استفاده شود تا کبد افراد را به طور کامل پاکسازی نماید.

 

جهت درمان کبد چرب در اصفهان و ارتباط با مشاور و استفاده از مشاوره های رایگان با شماره 09372927472 تماس بگیرید یا از طریق واتس اپ پیام ارسال نمایید.

 

برای مشاهده پیج اینستاگرام اینجا کلیک کنید