کاهش وزن

  

امروزه روش های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد که هر کدام برنامه و روال خاص خود را دارد اما به طور کلی برای کاهش وزن دو کار اصلی باید انجام شود :
1)    افزایش سوخت و ساز
2)    کاهش جذب چربی

 

کاهش وزن

 

کاهش وزن طبیعی


روشی که ما به افراد پیشنهاد می دهیم رژیم دمنوش های گیاهی است که پایه اصلی آنها چای سبز می باشد.
چای سبز به خاطر دارا بودن کافئین چربی های ذخیره شده در بدن را می سوزاند به این صورت که وقتی کافئین وارد بدن می شود هورمون اپی نفرین در بدن ترشح می شود.این هورمون به سلول های ذخیره چربی ( که عموما دوره شکم ، پلو، ران و باسن هستند) دستور می دهد که چربی ها را شکسته و به داخل خون بریزند و در فرآیند سوخت و ساز این چربی ها سوخته می شوند .
چای سبزهای نیوشا با گیاهان دیگری ترکیب می باشد که علاوه بر چربی سوزی بقیه شرایط بدن را هم تنظیم میکند. شرایطی مثل چربی خون ، قندخون ، یبوست و مشکلات گوارشی ، اضطراب و استرس و ...

 

برای جلوگیری از جذب چربی لازم است که قند و چربی اضافی که بعد از وعده های غذایی داخل خون هستند سوخته شود و از جذب آنها در بدن جلوگیری شود.به کمک گیاهانی مثل بلوبری ، دارچین ، چای ترش ، کرن بری و ... این کار انجام میشود.


به این صورت افراد به صورت کاملا طبیعی و بدون عوارض به کاهش وزن و کاهش سایز دلخواه خود می رسند. همچنین این روش نیاز به ورزش و رژیم غذایی خاصی ندارد.

 

برای مشاهده پیج اینستاگرام اینجا کلیک کنید 

smileyheart